Опубліковано: Понеділок, 09 березня 2020, 19:06
Перегляди: 1046
сайт про Гоа
интересные факты
все о моде

Кіпрська православна церква зробила важливий крок до визнання Православної церкви України. Як відбулося співслужіння Вселенського патріарха Варфоломія та архієпископа Кіпрського Хризостома? Представник ще якого патріархату співслужив Варфоломію та Хризостому? Які сигнали надіслав Вселенський патріарх Варфоломій патріарху Московському Кірілу? Про це – у перекладі з болгарської матеріалу видання Doxologia Infonews.

У неділю, 8 березня 2020 року, у Патріаршому храмі святого Георгія Вселенської патріархії була відслужена Патріархальна Божественна літургія на честь свята Торжества Православ’я. Літургію очолив Його Всесвятість Вселенський патріарх Варфоломій у співслужінні з Його Блаженством архієпископом Нової Юстиніани і всього Кіпру Хризостомом ІІ, з Його Високопреосвященством Антідонським архієпископом Нектарієм (Єрусалимська патріархія), з Епітропом Метоха Єрусалимської патріархії у Фанарі, з Його Високопреосвященством Титулярним митрополитом Додоні Хризостомом (Елладська церква), з Його Преосвященством Сасимським митрополитом Геннадієм (Кіпрська церква), з Його Високопреосвященством архієпископом Австралії Макарієм, з синодальними митрополитами Вселенської патріархії, а також з низкою протоєреїв і дияконів Вселенської патріархії, Єрусалимської патріархії, Кіпрської та Елладської церков.

Ім’я митрополита Київського і всієї України Епіфанія було згадано о 10:32 у Диптиху Вселенської патріархії Вселенським патріархом у співслужінні з Кіпрським архієпископом. Це і є відомий канонічний порядок визнання автокефалії Помісної церкві, у даному випадку автокефалії Православної церкви України. Після цього, за старої традиції у Православній церкві, Диптих знову було прочитано архідияконом Вселенської патріархії. Ім’я Київського митрополіта Епіфанія, як Предстоятеля Української церкві, було названо об 11:11.

Наступним кроком визнання буде, коли архієпископ Кіпрський після повернення до Кіпру додасть до свого Диптиху ім’я митрополита Епіфанія. Таким чином визнання автокефалії Української церкві з боку Кіпрської церкві буде завершеним. Нагадаємо, що 6 березня 2020 року під час своєї промови архієпископ Кіпрський категорично заявив, що визнання автокефалії Української церкві для нього не є проблемою. Для архієпископа Хризостома набагато важливішими є проблеми всередині Православ’я, непрямо вказуючи на Москву, яка є основним джерелом цих проблем, як й інші лояльні до неї церкві.

Також нагадаємо, що 21 лютого 2020 року архієпископ Хризостом ІІ прийняв запрошення Вселенського патріарха співслужити у Неділю Торжества Православ’я. Ця неділя має дуже важливе значення, з одного боку, Кіпрська Церква отримала свою автокефалію під час Третього Вселенського Собору в Ефесі 431 року, і ця церква завжди поважала Вселенську патріархію як Церкву-Матір. А з іншого боку, в Українській церкві архієпископа Кіпрського вважають одним з Предстоятелів, який діє як посередник, щоб мир знову повернувся до Церкви.

Візит архієпископа Кіпрського до Константинополя має не тільки символічний характер, але і канонічний та літургійний. Візит зміцнює єдність Церкви і нагадує кліру Московської патріархії, що проповідує еклезіологічну єресь, що Православна церква, створена Господом Богом Ісусом Христом і в якій прибуває Святий Дух, керується Священними Канонами, прийнятими на Вселенських Соборах, а також віковими традиціями і практикою Церкви, закладені Пентархією. І нові Церкви, створені за ікономією Вселенської патріархії, повинні неуклінно, без заперечень, виконувати її канонічно-еклезіологичний порядок. Якщо вони не будуть його дотримуватись, то відчуватимуть на собі канонічні наслідки. Найбільше це стосується Московської патріархії та її сателітів, зокрема Сербської патріархії та Церкви Чеських земель та Словаччини, які розповсюджують еклезілогічну єресь. Церковний порядок був створений на Вселенських соборах, затверджений і розвинутий Пентархією. Гарантом цього порядку і Священних Канонів є Церква-Матір (Вселенська патріархія), яка має право накладати відповідні канонічні санкції через відхід від канонів, а також привнесення протестантських і більшовицьких церковних практик і правил Московської патріархії, які непритаманні Православній церкві.

О 12:08 Його Всесвятість Вселенський патріарх Варфоломій зачитав вітання до архієпископа Кіпрського, в якому подякував за відвідання Фанару. Варфоломій нагадав про тисячолітній зв’язок між кіпріотами та Константинополем, столицею Ромейської імперії (Візантії). За часів імператора Юстиніана ІІ, у 691 році, через арабську навалу на острів Кіпр, імператор вирішує перемістити архієпископа та його нарід до Геллеспонту, щоб захистити Кіпрську церкву та її паству від навали та варварства. А з іншого боку, передає прерогативи архієпископа Кіпру з Церкви Константидії до Церкви Нового Юстиніанополісу. Таким чином архієпископ Кіпрський отримує до свого титулу також титул “Нової Юстиніани”.

У своїй промові Вселенський патріарх, зокрема, згадує про автокефалію Церкви в Україні, а також про необхідність надання автокефалії та повернення мільйонів українців до Православної церкви. Дуже важливо нагадати, що через агресивні та антиканоничні дії Москви ці люди понад 20 років лишались поза Церквою.

“Реакція проти української автокефалії із звинуваченнями, що для неї немає канонічної та еклезіологічної основи, є розповсюдженням зловмисних намірів трансформувати створену Богом Церкву у світський заклад, що функціонує на засадах, чужих церковній традиції. А також на чужих намірах та інтересах, що не беруть до уваги євхаристичну та соборну ідентичність Церкви”, – оголосив Вселенський патріарх.

Вселенський патріарх уточнив, що рішення про надання автокефалії Церкві України є “важливою канонічною відповідальністю Першопрестольної Церкви Православ’я…це право гарантовано Вселенськими соборами та багаторічною церковною практикою”.

Вселенський патріарх згадав і про релігійний фундаменталізм у світі, що намагається пролізти і до Православної церкви, і який руйнує мир у Церкві й взагалі у світі. Релігійний фундаменталізм, який намагається прорости до Православної церкви також відомий як православний талібанізм, фанатизм.

У своїй промові архієпископ Кіпрський подякував за запрошення з боку Вселенського патріарха. Зі свого боку, архієпископ Кіпрський нагадав про столітні зв’язки між двома стародавніми церквами, про їх участь у всіх Вселенських Соборах, а також про спільну боротьбу за належне виконання догматів Церкви.

“У Константинополі та в інших містах Вселенської патріархії було організовано всі Вселенські собори”, – нагадав всім архієпископ Хризостом. – Сьогодні ми, Ви, Ваша Святість і Моя Милість, вчергове підтвердили наші стародавні та історичні зв’язки в любові та повазі між Церквою-Матір’ю, Вселенською патріархією та її стародавньою донькою, Кіпрською церквою. Вселенський Престол є світлом нашої Православної Віри та Церкви ще з часів візантійських імператорів”.

Церква Константинополя завжди допомагала Кіпрській Церкві у важкі для неї часи, нагадав архієпископ Кіпрський.

“Яка з новіших Церков не була створена з ядра її?”, – додав Хризостом. Іншими словами, він ставить риторичне запитання: яка з новітніших церков не виникла з Церкві-Матері, Вселенської патріархії? Тобто всі виникли від неї.

“Канонічна відповідальність Константинополя породжує життя, – додав архієпископ Хризостом. Заради цього життя, Ваша Всесвятість, самі себе вбиваєте, розпинаєте себе на хресті, терпите всі щоденні випробування і напруги в Православній Церкві”.

У Православ’ї вся вага відповідальності, негатив та звинувачення падають на Церкву-Матір. Але архієпископ Хризостом наголосив: Церква-Матір не сама, бо всі Церкви разом з нею. Він назвав Фанар “спільним домом, спільною оселею для всіх православних”. Архієпископ Кіпрський підкреслив, що “православне богослов’я з помилковою еклезіологією приведе нас до оману, а ми цього не хочемо”. Тут він мав на увазі єретичну еклезіологію, яку розповсюджує Москва.

“Православна Церква – Єдина, Свята, Соборна і Апостольська”, – особливо підкреслив архієпископ Кіпрський. Він зробив на цьому акцент, щоб нагадати зухвалим клірикам Московської церкві, що їхнє проповідування про 15, 16 тощо незалежних одна від одної Помісних церков, баз Глави, без центру, фактично є протестантською еклезіологічною єрессю. Це московське єретичне вчення категорично протирічить Символу віри!

Архієпископ Кіпрський подарував ікону з образами святих Варфоломія і Варнави. Апостол Варнава є засновником Церкви на Кіпрі, а нинішній Вселенський патріарх носить ім’я Святого Апостола Варфоломія. Наостанок, архієпископ Хризостом ІІ сказав, що “як два апостоли єдині, так і ми будемо єдині”.

Після цього обидва Предстоятелі взяли участь у Літії на честь Неділі Торжества Православ’я з винесенням Святих Ікон.

За інформацією сайту: duhovnyfront.com.ua

Нравится
беременность на 23 неделе
сайт на joomla 3