joomla

Слово на неділю 18-ю після П'ятдесятниці

chud lovrybСьогоднішнє читання з Євангелія представляє нам зворушливе і величне видовище, як Творець всього світу і Бог безначальний, всемогутній, всевладний Податель всякого дихання, уподібнившись у всьому нам, людям, окрім гріха, сидячи в рибальському човні біля берега, у Своїй смиренній, всепривертаючій простоті вчить народ, що незчисленним натовпом стоїть на березі Генісаретського озера (Лк.5, 1-11).

Слово про віру істинну, яка не сприймає сучасні новітні вірування

vozdvizhenie hresta1Слово Святійшого Патріарха Київського і всієї Руси-України Філарета на свято Воздвиження Хреста Господнього.

 

 

 

Про відповідальність перед Богом за отримані від Нього таланти

46Слово Святійшого Патріарха Київського і всієї Руси-України Філарета на 16-ту неділю після П'ятдесятниці.

 

 

Багато покликаних, та мало обраних

big pre1092645774Слово Святійшого Патріарха Київського і всієї Руси-України Філарета в 14-у неділю після П'ятдесятниці

 

 

Неділя 13-та після П'ятдесятниці. Про різне розуміння Царства Божого

притча РїСЂРѕ виноградЄвангельське читання присвячується притчі Христа про виноградник і злих виноградарів. Господь говорить: один добрий господар посадив виноградник, обніс його огорожею, викопав у ньому виностік, збудував башту, віддав його виноградарям і від’їхав

Слово у неділю 13-у після П'ятидесятниці. Притча про виноградник

притча про виноград.2В ім'я Отця і Сина і Святого Духа!
Улюблені браття і сестри, у сьогоднішній недільний день для нашого напучення запропонована нам Спасителем вельми повчальна і необхідна для нас притча про виноградник і про злих виноградарів. Ось її зміст.

Слово на свято Преображення Господнє

preobr 001

Сьогодні ми урочисто святкуємо велике свято Христової Церкви – Преображення Господнє. Наближався час голгофських страждань Господа нашого Ісуса Христа. 

Слово на свято Успіння Пресвятої Богородиці

213Сьогодні ми святкуємо Успіння Пресвятої Богородиці. Чому ми не говоримо, що відзначаємо день смерті Богородиці? Коли людина помирала, наші предки не говорили, що помер той-то і той-то, а казали “успє”, тобто заснув. Смерть християнина вони називали ще “преставленням”, тобто переходом із земного, тимчасового, життя у вічне.